کلاسهای تابستانه همت

  • کلاس های اختیاری دوره تابستانه امسال به مدت ۸ هفته و در روزهای یکشنبه و دوشنبه و از ۴ تیر تا ۳۰ مرداد برگزار می گردد.
  • هزینه هر کلاس در فرم ثبت نام آمده است. همچنین در بعضی کلاس‌ها هزینه ملزومات هر فرد نیز لحاظ شده است.
  • برای کلاس طراحی پیشرفته و طراحی داخلی لازم است لپ تاپ شخصی همراه داشته باشید.
  • این کلاس ها تداخلی با روز خاص هر پایه که حضور همه عزیزان در آنها الزامی است، ندارد.
  • برنامه اردوهای تابستانه به صورت جدا ارائه و ثبت نام آن انجام خواهد شد.
  • ضروری است همه عزیزان هزینه روز حضور الزامی پایه را از طریق همین فرم پرداخت کنند. ۷۲۰۰۰۰ تومان هزینه به صورت پیش فرض لحاظ شده است و به هزینه کلاس ها اضافه می شود. همچنین اگر در کلاسهای اختیاری شرکت نمی کنید فقط اطلاعت فردی را ثبت و پرداخت را انجام دهید.

کلاس های روز خاص پایه

پایه روز محتوا
هشتم شنبه ریاضی(تجدید قوا و مبتکران) – تجربی – پروژه
نهم سه شنبه ریاضی(تجدید قوا و مبتکران) – مشاوره تحصیلی – دو دوره آزمون جامع
  • حضور کامل طبق برنامه برای همه عزیزانی که سال بعد در خدمت شان هستیم الزامی است.
  • هر کلاس ۸ جلسه است(مشاوره تحصیلی ۶ جلسه) و برنامه هر روز در بازه ۸ تا ۱۲ صبح برگزار می گردد. 
  • هدف گذاری بخش عمده دوره، حفظ و تقویت آمادگی درسی متناسب با پایه سال بعد عزیزان است. همچنین حفظ ارتباط و پیگیری فرایند تربیتی در اولویت می باشد. 

کلاس های یکشنبه ها

زنگ اول زنگ دوم زنگ سوم
داروسازی آزمایش های شگفت مکانیک خودرو
طراحی سه بعدی داخلی تایپوگرافی طراحی پیشرفته(Adobe Illustrator)
  • کلاس های روز یکشنبه، در ۳ زنگ ۷۵ دقیقه ای برگزار می گردد. شما از بین کلاس هایی که برای هر زنگ ارائه شده، یکی را انتخاب می کنید.
  • ظرفیت هر کلاس حداقل ۷ نفر و (بسته به محتوای کلاس)حداکثر ۱۲-۱۵ نفر است. و اولویت با افرادی است که زودتر ثبت نام کنند.

کلاس های دوشنبه ها

ساعت ۸ تا ۱۲ محل برگزاری  
کارگاه برنامه نویسی آردوینو مدرسه  
کارگاه پیشرفته چوب(۴هفته) مهارتکده  
  • کلاس‌های دوشنبه طی مشارکت اختصاصی مدرسه همت با مراکز حرفه‌ای به صورت کارگاه های نیمروزه پیوسته برگزار می شود. کلاس آردوینو توسط مرکز رشد هنرستان انقلاب و کلاس کارگاه پیشرفته چوب توسط مهارت کده برگزار می شود.
  • کارگاه پیشرفته چوب در محل مهارت کده (دانشگاه اصفهان) و رفت و آمد عزیزان برعهده خانواده گرامی خواهد بود.
  • ظرفیت هر کلاس حداقل ۱۰ نفر و (بسته به محتوای کلاس)حداکثر ۱۲-۱۵ نفر است. و اولویت با افرادی است که زودتر ثبت نام کنند.
  • هر کارگاه در دو زنگ ۹۰ دقیقه ای در بازه ۸ تا ۱۲ برگزار می شود.

معرفی کلاس ها

برنامه نویسی آردوینو (شهریه+کرایه لوازم: ۹۸۰ هزار تومان)

آردوینو یک برد کنترلی کوچک است که با برنامه نویسی درست می تواند کارهای بزرگی انجام دهد. از کنترل یک ربات گرفته تا پیاده سازی خانه های هوشمند.استفاده از آردوینو به عنوان یک ابزار ساخت و انجام پروژه‌های الکترونیکی ساده و پیچیده، برای علاقه‌مندان به الکترونیک، رباتیک، اینترنت اشیا و سایر حوزه‌های مرتبط بسیار دارای اهمیت است. به کمک آردوینو، می‌توانیم از پایه یاد بگیریم که چگونه سیستم‌های الکترونیکی و برنامه‌های کامپیوتری کار می‌کنند و با بهره‌گیری از این دانش، پروژه‌های خود را بهبود دهیم یا آن‌ها را به وجود بیاوریم. در این کارگاه به معرفی این وسیله کاربردی  و نحوه برنامه نویسی آن با محوریت پروژه های گام به گام خواهیم پرداخت. این کارگاه به مدت ۸ هفته و هر روز ۴ ساعت آموزشی توسط مرکز رشد هنرستان انقلاب اسلامی و در محل مدرسه خواهد بود.

کارگاه پیشرفته چوب (شهریه+لوازم ۹۸۰ هزار تومان)

کارگاه چوب مقدماتی از محبوب ترین مهارت های همیشگی است. حالا در این کارگاه پا را فراتر می گذاریم و به ساخت کالاهای تجاری چشم داریم. برای شرکت در کارگاه به محل مهارتکده آقای بیات مراجعه می کنید و در کارگاه های مجهز آنجا محصولاتی را انتخاب می کنید و می سازید که حداقل ۲-۳ برابر هزینه اولیه آن ها می توانید بفروشیدشان. محصولاتی مثل استندهای متنوع گلدان، میز و چهارپایه های مختلف، جعبه های مختلف و کتابخانه، جاکفشی و … هزینه ملزومات ذکرشده برای ساخت ۲یا۳ وسیله پیشنهادی استاد خواهد بود و شما می توانید بسته به نیاز خود یا مشتری تان محصول تولیدی را عوض کنید. دقت کنید که این کارگاه ۴ هفته تا پایان تیر خواهد بود و سودآوری فنی و مالی آن نیازمند پشتکار و حوصله شماست. 

طراحی پیشرفته (شهریه ۴۸۰ هزار تومان)

نرم‌افزار ایلاستریتور (Adobe Illustrator) یک نرم‌افزار طراحی برداری است و در این دوره همراه با آقای علیخاصی تلاش می کنیم با استفاده از این نرم افزار با نحوه طراحی لوگوها و تایپوگراف ها و طرح های برداری مختلف آشنا بشویم و خودمان هم لوگو طراحی کنیم. تسلط به مفاهیم بردارها و هندسه هفتم و همچنین آشنایی مقدماتی با فوتوشاپ پیش نیاز این دوره است. به اعضای کلاس تایپوگرافی پیشنهاد می شود حتما به طور همزمان در این کلاس نیز شرکت کنند. (داشتن لپ تاپ شخصی برای این دوره الزامی است)

تایپوگرافی (شهریه ۴۸۰ هزار تومان)

تایپوگرافی یا نویسه‌نگاری هنر و فن چیدمان حروف‌ برای نمایش زبان است. تقویت ویژگی بصری حروف و نزدیک کردن نوشتار به وجه تصویری. امروزه کار چاپ پوسترها و تبلیغات را تایپوگرافی‌ها انجام می‌دهند. به عنوان یک رسته خاص برای تولید آثار هنری زیبا و نوین طرفداران خاص خود را دارد و دامنه های آن را تا نقاشی خط و کتیبه نگاری های هنر و معماری می توان دنبال کرد. در این کارگاه، تمرکز بر کار دست است اما برای تکمیل تخصص و اجرای کامپیوتری کارها توصیه می شود در کارگاه طراحی پیشرفته(Adobe Illustrator) نیز به طور همزمان شرکت کنید. استاد این کلاس نیز آقای علیخاصی هستند.

طراحی داخلی سه بعدی (شهریه ۴۸۰ هزار تومان)

اجداد ما هزاران سال پیش که برای در امان بودن از خطرات طبیعت به غارها پناه بردند، فضای آنجا را برای خود شخصی سازی کردند؛ و این توانایی نسل به نسل به صورت بالقوه در وجود ما باقی ماند. تا امروز که به یکی از مشاغل لوکس و حرفه ای تبدیل شده است. در این کارگاه سعی می‌کنیم با شناسایی و توجه به نیازها و خواسته های خودمان در فضای مصنوعی، توانایی طراحی داخلی مان را بالفعل کنیم. آشنایی با تناسبات انسانی،‌ترسیم و مدلسازی سه بعدی به ما کمک می‌کنند تا طرح خود را در قالب یک آشپزخانه خانگی طراحی و ارائه کنیم. همچنین در این کارگاه با نرم افزار طراحی سه بعدی اسکچ آپ (SketchUp) آشنا می شویم و طرح های خود را نیز در آن پیاده خواهیم کرد. برای این بخش از کارگاه به لپ تاپ نیاز داریم. این کارگاه ترکیبی از خلاقیت، استانداردشناسی، کارِ دست و کار نرم افزاری است. در این کلاس همراه با استاد مرادی خواهیم بود.

آزمایش های شگفت (شهریه+لوازم ۵۸۰ هزار تومان)

حتما خیلی وقت ها شده که یک پدیده چشم هات رو چهارتا کرده! ماهی ای که برق داره، گوساله ای که حرف می زنه، فیلی که پرواز می کنه و …. دنیا پره از این معجزه ها و ضدمعجزه ها؛ قدرت نمایی های خدا. توی این کلاس می خوایم با استاد معتمدی همراه بشیم و هر بار یکی از این شگفتی ها رو بشناسیم و آزمایش کنیم. کار با وسایل آزمایشگاهی و شناخت بعضی از اون ها همراه با تمرین و تسلط مهارت طراحی و اجرای آزمایش های جذاب، جدا از این که برای ما لذتبخش اند، در مسابقات و جشنواره های خوارزمی و پژوهشی هم محور دارند و تلاش ما کمک می کنه رقابت خوبی در این زمینه بتونیم داشته باشیم.

داروسازی (شهریه + ملزومات: ۷۳۰ هزار تومان)

ما درس علوم را زیاد خوانده ایم و بعد از این هم می خوانیم. اما دیدن کاربردهای بخش های شیمی و زیست معمولا سخت است و عملیات کردن با آن ها سخت تر! اما در این ۸ جلسه کلاس-کارگاه می خواهیم همراه آقای معتمدی یکی از زمینه های اساسی این زمینۀ علمی را تجربه کنیم؛ هم محصولات داروهایی که قابل ساخت و مصرف برای ما هستند را بسازیم و در ظرف شخصی ببریم و هم با مطالب تئوریک این رشتۀ برجستۀ علمی-شغلی آشنا شویم.

مکانیک خودرو (شهریه ۴۸۰ هزار تومان)

کمتر خانه ای بدون ماشین است و کمتر پسری هست که دوست نداشته باشد بداند در دل و رده ماشین ها چه خبر است و هر جزئی از آن چه کار می کند و ماشین چه طور کار می کند و ایرادهای شایع چه طور ایجاد می شود و چه طور رفع می شود و … صد تا چیز جذاب دیگر برای فهمیدن. آقای موذنی ۸ جلسه ما را سراغ ماشین می برند تا این مسائل باحال را یاد بگیریم.

برای ثبت نام کلاسها از فرم زیر استفاده کنید و بعد از انتخاب گزینه ها، دکمه پرداخت و ثبت نام را بزنید.