کلاسهای تابستانه همت

  • کلاس های دوره تابستانه امسال به مدت ۸ هفته و در روزهای شنبه و دوشنبه و از ۴ تیر تا ۳۱ مرداد برگزار می گردد. شرکت در کلاس ها اختیاری است.
  • کلاس های هر روز، در ۳ زنگ ۷۵ دقیقه ای برگزار می گردد. شما از بین کلاس هایی که برای هر زنگ ارائه شده، یکی را انتخاب می کنید.
  • ظرفیت هر کلاس حداقل ۷ نفر و (بسته به محتوای کلاس)حداکثر ۱۲-۱۵ نفر است. و اولویت با افرادی است که زودتر ثبت نام کنند.
  • هزینه هر کلاس متناسب با تعداد جلسات در فرم ثبت نام آمده است. در کلاس‌های رباتیک، فوتسال و داروسازی هزینه ملزومات هر فرد به صورت جداگانه مشخص شده است.
  • برای کلاس طراحی پیشرفته و طراحی وب پیشرفته لازم است لپ تاپ شخصی همراه داشته باشید.
  • هفتۀ ۱۵ تا ۲۱ مردادماه مصادف با ایام عزاداری عاشورا، کلاس ها تعطیل می باشد.
  • برنامه اردوهای تابستانه به صورت جدا ارائه و ثبت نام آن انجام خواهد شد.

برنامه کلاسی شنبه ها

زنگ اولزنگ دومزنگ سوم
داروسازیکارگاه نوشتارطراحی وب پیشرفته
بستۀ آمادگی تست و آزمونتجدید قوای علوم هفتمتجدید قوای علوم هشتم
کارگاه خوانشطراحی پیشرفته(Adobe Illustrator)تجدید قوای ریاضی هفتم
 

برنامه کلاسی دوشنبه ها

زنگ اولزنگ دومزنگ سوم
مکانیک خودروکارگاه نوشتارتجدید قوای ریاضی هفتم
بستۀ آمادگی تست و آزمونتجدید قوای ریاضی هشتمتجدید قوای عربی هشتم
تجدید قوای عربی هفتمهوافضا
طراحی پیشرفته(Adobe Illustrator)
  

معرفی کلاس ها

بسته آمادگی تست و آزمون (شهریه ۵۰۰ هزار تومان)

کلاس مخصوص بچه های نهمی سال بعد است؛ چون کم کم باید بیفتند در مسیر آمادگی برای آزمون های ورودی دوره دوم دبیرستان و اگر دیر شروع کنند شاید قابل جبران نباشد. در این دوره ۱۵ جلسه می خواهیم با هم بفهمیم که چطور می شود یک شروع خوب و دقیق داشت تا بهترین نتیجه را بگیریم. پس به آموزش هایی درباره برنامه ریزی درسی، مدیریت زمان، چگونگی مطالعه دروس، چگونگی آزمون دهی و تست زنی نیاز داریم. همچنین بعضی مواد آزمونی مثل فیزیک و هوش و استعداد تحلیلی را نیز در این کلاس شروع خواهیم کرد.

طراحی پیشرفته (شهریه ۵۰۰ هزار تومان)

نرم‌افزار ایلاستریتور (Adobe Illustrator) یک نرم‌افزار طراحی برداری است و در این دوره تلاش می کنیم با استفاده از این نرم افزار با نحوه طراحی لوگوهای مختلف آشنا بشویم و خودمان هم لوگو طراحی کنیم. تسلط به مفاهیم بردارها و هندسه هفتم و همچنین آشنایی مقدماتی با فوتوشاپ پیش نیاز این دوره است. (داشتن لپ تاپ شخصی برای این دوره الزامی است)

تجدید قوای عربی هشتم (شهریه ۲۱۰ هزار تومان)

کلاسی برای دوستان نهمی سال آینده که نیاز دارند تا مباحث عربی سال قبل را مرور کنند و با توان بالاتری وارد سال بعد بشوند.در این کلاس طی ۷ جلسه با آقای فهامی همراه خواهند بود.

تجدید قوای عربی هفتم (شهریه ۲۱۰ هزار تومان)

کلاسی برای دوستان هشتمی سال آینده که نیاز دارند تا مباحث عربی سال قبل را مرور کنند و با توان بالاتری وارد سال بعد بشوند.در این کلاس طی ۷ جلسه با آقای فهامی همراه خواهند بود.

تجدید قوای علوم هفتم (شهریه ۲۴۰ هزار تومان)

کلاسی برای دوستان هشتمی سال آینده که نیاز دارند تا مباحث علوم سال قبل را مرور کنند و با توان بالاتری وارد سال بعد بشوند.در این کلاس طی ۸ جلسه با آقای معتمدی همراه خواهند بود.

تجدید قوای علوم هشتم (شهریه ۲۴۰ هزار تومان)

کلاسی برای دوستان نهمی سال آینده که نیاز دارند تا مباحث علوم سال قبل را مرور کنند و با توان بالاتری وارد سال بعد بشوند.در این کلاس طی ۸ جلسه با آقای معتمدی همراه خواهند بود.

تجدید قوای ریاضی هشتم (شهریه ۲۱۰ هزار تومان)

کلاسی برای دوستان نهمی سال آینده که نیاز دارند تا مباحث ریاضی سال قبل را مرور کنند و با توان بالاتری وارد سال بعد بشوند.در این کلاس طی ۷ جلسه با آقای خدایی همراه خواهند بود.

تجدید قوای ریاضی هفتم (شهریه ۴۵۰ هزار تومان)

کلاسی برای دوستان هشتمی سال آینده که نیاز دارند تا مباحث ریاضی سال قبل را مرور کنند و با توان بالاتری وارد سال بعد بشوند. در این کلاس طی ۱۵ جلسه با آقای خدایی همراه خواهند بود.

هوافضا (شهریه ۲۵۰ هزار تومان)

اصول و دانش حاکم بر دنیای پرواز را در قالب های علمی و عملی با همدیگر یاد خواهیم گرفت. آقای جلالی ۷ جلسه همراه ما در این مسیر است و ساخت و پرتاب موشک آبی شخصی بخشی از مسیر یادگیری ما خواهد بود.

کارگاه نوشتار (شهریه ۴۵۰ هزار تومان)

برای هر کاری، در جایی و هر وقتی از زندگی ما نیازمند این هستیم که درست بنویسم. این مهارت اساسی و پایه در بعضی از ما هنوز به خوبی شکل نگرفته و نوشتن هر متنی در املا، امتحان های درسی، نامه رسمی و غیررسمی می تواند آبروی ما را به خطر بیندازد! حالا قصد کرده ایم این وضعیت را عوض کنیم و در این کارگاه ۱۵ جلسه ای درست نوشتن کلمات و عبارات و … را  یاد بگیریم.  

کارگاه خوانش (شهریه ۲۴۰ هزار تومان)

اگر شما هم در روخوانی متن های مختلف مشکل دارید، و پیش آمده که از ترس غلط خواندن، بیخیال خوانش متنی در جمع شده اید؛ حتما در زمان درس خواندن هم خیلی از جزوه ها را نفهمیده اید و در امتحان هم بسیار شده که منظور سوال را متوجه نشده اید و نمره هایی را هم به همین خاطر از دست داده اید. حالا وقت درست کردن این ایراد است! یک کارگاه ۸ جلسه ای برای اصلاح این مهارت اساسی و پایه.

داروسازی (شهریه + ملزومات: ۳۰۰+۱۵۰ هزار تومان)

ما درس علوم را زیاد خوانده ایم و بعد از این هم می خوانیم. اما دیدن کاربردهای بخش های شیمی و زیست معمولا سخت است و عملیات کردن با آن ها سخت تر! اما در این ۸ جلسه کلاس-کارگاه می خواهیم همراه آقای معتمدی یکی از زمینه های اساسی این زمینۀ علمی را تجربه کنیم؛ هم محصولات داروهایی که قابل ساخت و مصرف برای ما هستند را بسازیم و هم با مطالب تئوریک این رشتۀ برجستۀ علمی-شغلی آشنا شویم.

آموزش فوتسال (شهریه + سالن و سرویس: ۷۵۰ هزار تومان)

نیاز به توضیح بیشتری هم هست!؟ ۱۵ جلسه به سالن ورزشی نزدیک مدرسه می رویم و همراه با آقای حامدیان در یک کلاس باحال سطح فوتبال خودمان را بالا می بریم. فقط از همین اول حواس ها جمع است که کلاس آموزش فوتسال داریم و بازی و یادگیری با هم است؛ نه این که ۱۵ جلسه برای رفع کمبود فوتسال خون بچه ها! مبدا و مقصد سرویس رفت و برگشت، مدرسه خواهد بود.

مکانیک خودرو (شهریه ۲۵۰ هزار تومان)

کمتر خانه ای بدون ماشین است و کمتر پسری هست که دوست نداشته باشد بداند در دل و رده ماشین ها چه خبر است و هر جزئی از آن چه کار می کند و ماشین چه طور کار می کند و ایرادهای شایع چه طور ایجاد می شود و چه طور رفع می شود و … صد تا چیز جذاب دیگر برای فهمیدن. آقای موذنی ۷ جلسه ما را سراغ ماشین می برند تا این مسائل باحال را یاد بگیریم.

برای ثبت نام کلاسها از فرم زیر استفاده کنید و بعد از انتخاب گزینه ها، دکمه پرداخت و ثبت نام را بزنید.